Monodrama sa puno lica „Tango onlajn” u režiji Miroljuba Nedovića, komad je kojim je glumica Ivana Nedović obeležila 40 godina profesionalnog rada. Komedija prati političarku koja doživljava fizičku povredu noge, zbog čega je primorana da sve svoje poslovne i privatne obaveze obavlja putem interneta. Ova neočekivana situacija donosi niz situacija, dok se političarka bori da održi svoj integritet i autoritet putem video poziva i online komunikacije.Istovremeno, ona se susreće sa različitim likovima i situacijama koji je dovode do ivice ludila, ali i pružaju priliku za humor i samoironiju. Kroz seriju komičnih scena i dijaloga prikazuju se političarkini napori da održi kontrolu nad svojim životom i poslom, dok se suočava sa izazovima moderne tehnologije i virtuelne stvarnosti. Ivana Nedović donosi osvežavajući i duhovit prikaz savremenog društva i političke scene kroz prizmu komunikacije putem interneta i rada na daljinu.
Ova monodrama, ma koliko jednostavno delovala, kompleksno je i najtananije osmišljeno delo. Pisac i režiser uspeo je da predstavi sistemski problem na globalnom nivou, pa je tako satiričnim tonom opisan svaki političar i političarka kroz jedan lik, njihova predstava i portret bez obzira na stranačko opredeljenje. Iz tog razloga nije poznato kojoj stranci pripada lik Ivane Nedović. Ova monodrama osim što je kritika sistema, opominje gledaoce da su, ma kakvi bili, i političari ljudi pa se tako glavna junakinja pored svih svojih poslovnih problema neprekidno susreće i sa privatnim nedaćama.
Centralni lik jasno naglašava neopravdano i korumpirano ponašanje ljudi na vlasti, ističući da iznad svakog glavešine postoji nevidljiva viša sila koja upravlja odlukama i postupcima. Iako je stroga prema svojim partnerima, deci i saradnicima, političarka se plaši samo jednog poziva - poziva svog šefa čiji identitet ostaje nepoznat do kraja predstave. Namerno, ovi pozivi su jedini neprevedeni od strane gostujućih glumaca i audio-zapisa, što dodatno naglašava tajanstvenost i moć šefa.
Kroz prikaz političarke i majke publika je svedok kako se korupcijom može rešiti gotovo sve, pa čak i privatni problemi poput traženja doktora za porođa svoje ćerke. U trenutku kada se suočava sa ličnom krizom, ona koristi svoju moć i poziciju kako bi obezbedila najbolju medicinsku negu za svoje dete, postajući sve više svesna problema sa kojima se obični ljudi suočavaju u zdravstvenim ustanovama. Ovaj splet moći i moralnih vrednosti dodatno ističe nepravdu i privilegije koje vladajući slojevi imaju nad običnim ljudima. Kroz ovu priču, publika se suočava sa surovom realnošću političkih igara i moralne truleži sistema.
Uprkos uspešnoj karijeri, privatni život glavne junakinje uopšte nije za zavideti, što postavlja pitanje koliko lična sreća i ostvarenost trpe pred ambicijama i uspešnom karijerom. Sav njen poslovni uspeh stoji u kontrastu sa njenim problematičnim privatnim životom, gde se suočava sa teškoćama u odnosima sa sinom i partnerom. Njen odnos sa sinom je najproblematičniji, jer je posvećena svojoj karijeri i često nema dovoljno vremena da se posveti porodičnim obavezama. To stvara emotivnu distancu između nje i sina, čiji su potrebe i emotivna podrška često zapostavljeni zbog njenih poslovnih obaveza. Osim toga, njen odnos sa partnerom takođe pati zbog nedostatka vremena i pažnje koji posvećuje svojoj karijeri, što dovodi do tenzija i sukoba u njihovoj vezi.
Kroz prikaz ovih složenih odnosa, publika se suočava sa pitanjem koliko je žrtva lične sreće i bliskosti vredna u odnosu na postignuća i uspeh u poslovnom svetu. Junakinja se bori sa balansom između karijere i privatnog života, pokušavajući da pronađe harmoniju između svojih ambicija i potreba za emotivnom povezanošću sa svojim najbližima. Ovaj aspekt priče dodatno produbljuje karakter glavne junakinje i postavlja univerzalno pitanje o balansu između karijere i ličnog života u savremenom društvu.
Gostujuća ekipa glumaca koju čine Vesna Jospović, Aleksandar Krstić, Danilo Petrović, Maja Vukojević Cvetković, Marjan Todorović, Nađa Nedović Tekinder, Stefan Mladenović, Katarina Mitić Pavlović, Miroslav Jović, Bratislava Milić i Spasoje Ž. Milovanović, putem video-poruka uspevaju da donesu potrebne efekte predstavi, prenoseći svoje likove i emocije samo putem glasa. Njihova izražajnost i interpretacija omogućavaju publici da se potpuno uroni u svet predstave, iako ih fizički ne vide na sceni. Kroz svoje glasovne performanse, gostujući glumci uspevaju da dočaraju svoje likove, njihove motive i emocije na način koji dodatno obogaćuje predstavu. Njihova prisutnost putem video-poruka donosi novu dimenziju i dubinu predstavi, doprinoseći njenom kvalitetu i ukupnom doživljaju publike.
Inovativna forma saradnje između tonaca i glumaca podseća na pevanje uz matricu, gde glumci moraju da usklade svoje izvedbe sa tonom i ritmom koji dolazi iz telefonskih poziva. Ovakva vrsta saradnje zahteva visok nivo koncentracije i preciznosti glumice, jer mora da reaguju u realnom vremenu na tonove i ritmove koji dolaze iz telefonskih razgovora. Takođe, ova forma izvođenja zahteva od glumaca da budu veoma vešti u interpretaciji emocija i karaktera putem glasa, jer je to jedini način na koji će publika moći da spozna i doživi likove i priču. Izvođenje predstave na ovaj način može biti izazovno za glumce, ali istovremeno pruža jedinstven doživljaj za publiku, omogućavajući im da se potpuno urone u srž predstave kroz interakciju sa glasovima glumaca. Iako audio-trake snimljene od strane niških glumaca predstavljaju pravi izazov za glumicu na sceni, čini se da Ivana bez imalo poteškoća uspeva da stigne svaki trenutak tako da publika ni ne opazi komplikovanost ovog načina igranja.
Autorsku ekipu pored tekstopisca i reditelja, čine i Katarina Pavlović, zadužena za scenografiju i kostim, Nataša Ilić, lektorka, i Snežana Jović, organizatorka. Scenografija predstave, mnogo ispred kostima, dodatno doprinosi predstavi. Soba u kući prerušena u kancelariju, obogatiće širinu slike prispajanja poslovnog i privatnog života.
Za kraj, Tango online nesumnjivo je predstava kojom je Ivana Nedović ne samo opravdala svoju karijeru i dokazala svoj talenat, već je i ostavila prostora gledaocima za nestrpljivo čekanje njenih novih uloga.