U nedelju, 5. novembra svečano je zatvoreno ovogodišnje programersko takmičenje „Hakaton” u Naučno-tehnološkom parku. Takmičari su tom prilikom prezentovali svoje radove stručnom žiriju i publici. Na ovogodišnjem takmičenju učestvovalo je osam timova, sa po četiri člana. Tema ove godine odnosila se na softversku podršku pametnim gradovima, a prvo mesto poneo je tim iz Rijeke „RiTEch”.
Timovi su imali po deset minuta da predstave svoje radove publici i žiriju. U prvom krugu predstavili su se timovi: Syber Insecurity sa aplikacijom Gray App, zatim tim Tech squad sa City Connect software aplikacijom, nakon njih tim Princip sa HealthApp aplikacijom i na kraju prvog kruga prezentovanja rada, tim xTripleA sa aplikacijom Roof App. U drugom krugu, prvi tim koji se predstavio je RiTEch sa aplikacijom NextCity, zatim tim InMejn sa aplikacijom City Zen, tim Algo 4 sa aplikacijom City Watch i na kraju poslednji tim FizzBuzz 100k sa aplikacijom Smart Ride.
Nakon kratke pauze koja je usledila, ispred žirija je bio zadatak da proglase pobednika takmičenja. Prvo mesto je osvojio tim iz Rijeke, RiTech, a na drugom mestu se našao tim Syber Insecurity, dok je treće mesto zauzeo tim FizzBuzz 100k. Kako članovi žirija izjavljuju, ispred njih je bila teška odluka, s obzirom da je svaki tim odradio svoj posao dobro. Zaključili su da ovo dvadesetčetvoročasovno takmičenje značiti i u samoj karijeri i u daljem učenju i usavršavanju.
Pozivamo i ostale studente da se prijave u sledećem takmičenju i da se druže sa nama, kazali su članovi žirija.
Predsednica organizacije Studentskog inovacionog centra Elektonskog fakulteta (SICEF) Kristina Vučković izjavila je da su svi timovi odradili svoje zadatke što je za čestitanje. Sa druge strane, učesnici su bili zadovoljni organizacijom, a pored znanja i iskustva, poneće i dosta lepih uspomena. Članovi tima FizzBuzz 100k podelili su sa Studentskim dnevnim listom svoje utiske i kazali da je atmosfera bila jako prijatna, a da su njegovi protivnici bili jako druželjubivi. Zbog toga nismo osetili ni malo pritiska, ali ni treme. Radujemo se budućim izazovima, objasnili su oni.
Podsetimo, ovo je deveti po redu Hakaton u saradnji sa organizacijom Studenstkog inovacionog centra Elektronskog fakulteta (SICEF). Koncept takmičenja je isti kao i prethodnih godina: takmičarima je tema nepoznata do početka takmičenja, a onda kada je dobiju njihov zadatak je da za 24 časa naprave aplikaciju koja odgovara temi. Glavni cilj takmičenja je podsticanje inovativnosti i kreativnosti.